Правила копирайтингу | Курси копірайтингу

Онлайн курси копірайтингу

Правила копирайтингу

Доброго вам часу доби, друзі! Сьогодні я розповім про декілька професійних фокусів, без яких вам навряд чи вдасться досягти хоч яких би то ні було успіхів.

Починаючи самостійне навчання, без порад досвідченого куратора, легко втратити базові правила копірайтингу і розчаруватися в цій професії. Зізнатися, в минулі роки я і сам «балувався» на біржах контенту, намагаючись випробувати хиткий грунт копірайтингу. Оцінюючи свої безплідні спроби зараз, я ні крапельки не дивуюся власних невдач. Насправді мені досі незрозуміло, як можна самому відразу додуматися до деяких основ, не пройшовши тернистий шлях проб і помилок. Так-то будьте впевнені – вам крупно пощастило! Спеціально для вас я проторував широку стежку, крізь яку нам і треба буде пройти, обійшовши перешкоди, прямо до мети!

Оформлення

Перше з чим доведеться зіткнутися починаючому райтеру – це приведення його творчості в належний вигляд. Що насправді з себе представляє такий вид нікому достеменно невідомо, але, серед професіоналів, є усталені принципи оформлення готових статей.

Отже, працювати рекомендується в класичному текстовому редакторі MSWord останньої версії, оскільки він встановлений на більшості комп’ютерів і замовники зможуть легко відкривати і переглядати надіслані вами файли. При цьому саме оформлення тексту повинно базуватися на таких засадах:

  • Шрифт Times New Roman – 14;
  • Міжрядковий інтервал – 0;
  • Абзаци через кожні 200-500 знаків б / п;
  • Абзаци без використання нового рядка;
  • Між абзацами використовується пропуск в один рядок;
  • Підзаголовки через кожні 600-1000 знаків б / п;
  • Заголовки, підзаголовки і ключі виділяються жирним;
  • Використовуються маркувальні списки-перерахування (на зразок цього).

Ці негласні секрети копірайтингу допоможуть вам уникнути безлічі проблем і уніфікувати свій матеріал з «золотим стандартом». Як приклад можна привести будь-яку хорошу веб-статтю, включаючи ту, яку ви наразі читаєте.

Ключові слова та їх роль в тексті

Другим каменем спотикання, який нерідко зустрічається раніше першого – є так звані ключі. Це фрази-якоря для пошукових систем, через які інтернет-користувач може знайти в гуглі або Яндексі вашу статтю. Ключі зазвичай видає сам замовник або SEO-фахівець, при цьому висуваючи особливі умови їх впровадження.

У класичному варіанті ключі вживаються по ходу тексту, коли це виправдано розповіддю. Наприклад, «тільки сьогодні тротуарну плитку купити в Київі можна за зниженою ціною!». В такому випадку ключем виступала фраза «тротуарну плитку купити в Київі», яку ми лаконічно вписали в контекст по ходу розповіді. Цей прийом називається природним входженням і обов’язковий до застосування практично в будь-яких SEOтекстах.

Залежно від «релігії» оптимізатора ключі може бути дозволено схиляти, а може й ні. При другому варіанті органічно вписати задані фрази в текст буває досить складно. Проблема загострюється ще й тим, що вживати розділові знаки всередині ключів також не рекомендується.

При необхідності ключові слова можна комбінувати. Однак вживати їх частіше, ніж через одну пропозицію в SEO вважається правилом поганого тону.

Секрети копірайтингу для новачків

Наостанок хочу з вами поділитися парочкою секретів, які зроблять вашу роботу простіше і ефективніше:

  • плануйте

Ознайомившись з темою, заздалегідь розбийте майбутній текст на підзаголовки. Так, у вас автоматично відпаде питання «Про що писати?» і з’являться нові ідеї. Вміле планування дуже здорово допомагає не впадати в творчий ступор.

  • Використовуйте в роботі таймер

Чудовий інструмент, незамінний при великих обсягах робіт. Несучи до процес дещицю спортивного азарту, ви геть забудете про прокрастинації і заощадите багато часу. Просто «затисніть себе в лещата» і встановіть зворотний відлік!

  • Пишіть не зупиняючись

Помилилися? Ворд підкреслив невірно написане слово? Плювати! У вас немає часу рятувати поранених – фініш вже близько! Лише закінчивши текст, ви маєте право робити вичитку і виправляти помилки. В іншому випадку, ризик безвилазно застрягти вже на першій статті – занадто великий.

  • Не бійтеся детально вивчити питання

Сам неодноразово стикався з проблемою, коли хочеться вже писати, а в голові все-ще гуляє вітер. Не лінуйтеся добре вникнути в тему майбутньої статті, і ви самі здивуєтеся, як багато часу вам це заощадить.

Ось які вони, прості, але далеко не всім відомі правила копірайтингу … а на цьому все.

При бажанні ви можете пройти навчання копірайтингу ось тут: Онлайн навчання

Бажаю всім бадьорого настрою і приємного дня!

P. S.

Про те, як знайти роботу на біржі і продати свої послуги замовнику ви дізнаєтеся вже в наступній статті. Залишайтеся з нами!