Як заробити на копірайтингу новачку? | Курси копірайтингу

Онлайн курси копірайтингу

Як заробити на копірайтингу новачку?

Цікаве питання. Цікаве в першу чергу тому, що відповіді на нього часом забувають навіть досвідчені професіонали. На щастя для вас, дорогий читачу і мій потенційний колега – існує справжня панацея. Покроковий рецепт, інструкція, як заробити на копірайтингу новачкові. Всі деталі чекають вас вже рядком нижче.

5 порад щодо вибору ідеальної біржі

Перш ніж ловити рибу, слід знайти рибне місце. В нашій професії таким місцем є біржа рерайту і копірайту, яка виступає посередником між замовником і фахівцем. Для гарного клювання підійдуть далеко не всі біржі, а тому до вибору останньої вам доведеться підійти з усією серйозністю.

Щоб не потрапити в халепу і не застрягти надовго там, де вам бути не слід (як це зробив я, свого часу) керуйтеся наступними п’ятьма порадами:

  1. Не бійтеся пробувати. Протестуйте якомога більше бірж в максимально стислі терміни. Можливо, якась із них виявиться набагато краще за інших.
  2. Намагайтеся вибирати біржу, не виставляють обмежень на спілкування між виконавцем і клієнтом. Кращий посередник лише бере відсоток, не контролюючи міжособистісні ділові відносини.
  3. Може виявитися, що біржа рерайту і копірайту – не те, що вам потрібно. Спробуйте щастя на біржах фрілансу, де замовники пропонують роботу не тільки вам, а й фахівцям інших професій.
  4. Уникайте бірж, що обмежують вашу ставку за обсяг контенту. Це позбавить вас безцінного досвіду продажів і конкуренції на вільному ринку. Ціну своєї роботи встановлюєте тільки ви самі!
  5. Намагайтеся потрапити туди, де велика конкуренція і широка амплітуда цін. Таким чином, ви завжди зможете знайти СВОГО клієнта і залишите собі місце для «кар’єрного зростання».

Як відразу зарекомендувати себе на ринку послуг?

Одним з ключових аспектів питання «як заробити на копірайтингу новачкові» є відсутність у початківця імені. Багато хто нарікає, мовляв, без позитивних відгуків, високого рейтингу і портфоліо знайти роботу практично неможливо. На щастя, це зовсім не так. Подивіться на топових фрілансерів своєї біржі. Всі вони починали також. Без роду і племені, на чистому ентузіазмі.

  • Перше, що вам знадобиться – це резюме. Для його написання не потрібно нічого такого, чого у вас немає, а його наявність істотно наблизить вас до отримання першого замовлення. Щоб резюме було максимально ефективним, вам слід проявити впевненість в собі і навіть невелику зухвалість. У самому тексті краще коротко, але докладно викласти вигоди клієнта. При цьому, писати слід в тому ж стилі, в якому ви маєте намір писати свої майбутні статті.
  • Друге – це напрацювання перших відгуків. Спочатку зробіть собі ім’я. Виконайте один чи декілька замовлень за позитивні відгуки, абсолютно безкоштовно. Це не займе у вас багато часу, але дасть важку надбавку в статусі і зміцнить фундамент вашого професіоналізму.
  • Будьте вовком, а не вівцею. Це не вам потрібен замовник – це замовнику потрібні ВАШІ тексти. Замовників багато – ви один. Якщо клієнтові не подобаються ваші тексти ви повинні пам’ятати лише дві речі: 1-я – у вашого замовника поганий смак. 2-я – немає меж досконалості. Говорити про це не потрібно. Це потрібно відчувати.
  • Вкрай важливим також є побудова ділового образу і створення бажаної репутації. Завжди дотримуйтесь домовленості і не зривайте термінів. Поводьте себе максимально чемно навіть якщо ситуація волає до зовсім іншого.

Керуючись цими простими принципами, ви швидко встанете на ноги і перейдете до гідного і щодо стабільного заробітку.

Портфоліо, як головний інструмент в пошуку замовлень

Навіть багато досвідчених фрілансерів так захоплюються роботою, що забувають про одне з найважливіших козирів професіонала. Його портфоліо. Хороша біржа рерайту і копірайту завжди містить особисту сторінку автора, де він може розмістити презентації кращих своїх робіт.

Досить часто, на жаль, для них самих, професійні райтери не приділяють портфоліо належної уваги, своєчасно не оновлювати його і не ведучи ретельний підбір «шедеврів». Такий підхід є патовим і його тривале застосування обов’язково позначиться на успіхах фрілансера. Необхідно постійно стежити, щоб викладені роботи відповідали вашому поточному рівню і показували вас з кращих професійних сторін. Подбайте також, щоб портфоліо максимально відображало весь спектр надаваних вами послуг.

Що потрібно пам’ятати при спілкуванні з потенційним клієнтом?

По-перше, потрібно відразу захистити себе від шахраїв і інших неприємних особистостей. Перед початком діалогу ознайомтеся зі статусом клієнта і його рейтингом на біржі рерайту і копірайту. Новоявлені замовники можуть принести вам, як несподівано високий прибуток, так і гіркий досвід обдуреного фахівця. З іншого боку – авторитетні клієнти часто виявляються надмірно вимогливими і недостатньо гнучкими в переговорах, що теж досить неприємно.

Головне – замовника не потрібно боятися. Ви не зобов’язані подобатися всім і всьому ви ніколи не сподобаєтеся. Ті ж клієнти, яким потрібні саме ви – ніколи не поскупляться на дзвінку монету і можливо запропонують вам постійну роботу.

Спілкуючись із замовником безпосередньо, ви продаєте свої професійні послуги. Намагайтеся грамотно балансувати між нахабством і чемністю, упевненістю і цікавістю. Пропонуйте адекватну для вас ціну і спостерігайте, чи є вона прийнятною для клієнта. Якщо ви не впевнені в замовника – просите часткову передоплату. Якщо замовник не впевнений в вас – зацікавте його безкоштовним виконанням тестового завдання (до 1000 символів). Завжди прагніть отримати зворотний зв’язок. Клієнт з вами не згоден? Дізнайтеся чому. Попросіть його сказати, за яких обставин він би погодився.

Якщо замовник проявляє авторитарний настрій і висуває завищені вимоги – не бійтеся відмовити. Зрештою, ви завжди зможете знайти клієнта, з яким буде приємно і вигідно працювати саме вам.

Як копірайтеру створити тугий грошовий потік?

Відповісти на питання «як заробити на копірайтингу новачкові» також допомагає система, розроблена мною ще в ранні роки моєї практики і яка активно застосовується понині. Виглядає вона наступним чином:

  • Завжди шукайте нових клієнтів. Навіть якщо завалені замовленнями;
  • Намагайтеся працювати не менше ніж з трьома клієнтами одночасно;
  • При пошуку замовлень поступово рухайте вгору цінову планку;
  • Використовуйте альтернативні методи залучення клієнтів (сайти, соцмережі і т. Д.);

Як отримати гроші за роботу?

Забавний і разом з тим важливий аспект в розглянутому питанні. Теоретично ви можете використовувати будь-який спосіб безготівкового розрахунку, попередньо домовившись з замовником. Між тим, найбільш популярними платіжними системами на пострадянському просторі є Вебмані, Ківі і Яндекс Гроші. Для використання цих сервісів вам доведеться зареєструватися і, вказавши дані отримати так звані атестати. Після цього, до свого облікового запису можна (а іноді потрібно) прив’язати банківську карту і спокійно виводити гроші. Замовнику ж досить сказати номер електронного гаманця зручного для вас двох сервісу.

Також, іноді сама біржа рерайту і копірайту виступає імпровізованій платіжною системою, дозволяючи зберігати віртуальний баланс і знімати його при необхідності.

Якщо вам все-таки знадобитися допомога досвідченого наставника, ви завжди зможете звернутися до мене за порадою. Я проводжу курси копірайтингу онлайн і, як правило, залишаюся з кожним з учнів до тих пір, поки він не почне заробляти! Про те, скільки ви зможете заробити відразу ж після закінчення курсів можете почитати тут: “Скільки заробляє копірайтер?

Бажаю всім прекрасного дня і професійних успіхів!