Як не нарватися на несумлінного замовника? | Курси копірайтингу

Онлайн курси копірайтингу

Як не нарватися на несумлінного замовника?

Для тих, хто зрозумів, що копірайтинг його покликання і, озброївшись клавіатурою штурмує біржі, варто пам’ятати і про недобросовісних замовників. Так, тут теж «кидають» на гроші, морочать голову і іноді вимагають нездійсненного. Але навіть ці перераховані негативні явища можна не тільки обернути на благо, а й з легкістю їх обходити.

Розповім на прикладі платних бірж, де з замовниками доводитися спілкуватися безпосередньо

Розслабитися можна якщо замовник:

  • Давно зареєстрований на біржі.
  • Має позитивні відгуки.
  • Пропонує виконати оплачуване тестове завдання.
  • Легко погоджується перерахувати передоплату.

Варто насторожитися якщо замовник:

  • У мережі зовсім недавно (хвилина, година, тиждень тощо)
  • Не має відгуків.
  • Каже, що жах як зайнятий і просить написати відразу енну кількість текстів, за які розплатиться завтра, нібито як тільки він повернеться з моторошно важливою конференції. І це при тому, що не прозвучало прохання виконати тестове завдання, на підставі якого він і повинен зрозуміти наскільки ви профі.
  • Просить приступити до роботи відразу, а платити буде раз на тиждень, місяць і т.д.

Звичайно ж, це лише деякі з тез, але в цілому вони допоможуть на початковому етапі зрозуміти з ким починати працювати, а з ким ні.

Бесіда з замовником

Тепер, як кажуть розіграємо сценарій бесіди з замовником. Ви подали заявку на виконання текстів і він, о диво, відгукнувся! В ідеалі бесіда складається з питань, обговорення плану робіт, оплати і отримання ТЗ (технічного завдання). Замовник може повірити вам на слово і перевести передоплату, але де гарантія, що ваша стилістика йому підходить? Можливо, замовник захоче спочатку отримати бронебійний копірайтинг, а ви на початковому етапі можете запропонувати лише рерайт, копірайт, робота і розуміння яких вам більш-менш знайомі.

Рекомендую самому запропонувати виконати пробний текст, на підставі якого і буде зроблено висновок про вашу компетенції.

Друга порада дозволить вам максимально точно догодити замовнику. Так як ви не можете прочитати його думки, і відповідно дізнатися заздалегідь, в якому стилі писати статтю, можете попросити його надіслати вам пару посилань на вже розміщені матеріали в мережі. Звичайно ж, не для рерайту, а для розуміння, що саме сподобалося замовнику.

Що робити якщо вас таки «кинули»?

Ну, для початку перестаньте рвати на собі волосся і з образою дивитися в далечінь очима повними печалі. Якщо ви написали без грошей 10-15-20 статей, то я вже говорив вище, що не варто писати в борг відразу блоками. Пишіть по 2-3 статті і відразу ж просите оплату. Через час ви зрозумієте, що замовник платоспроможний і зможете перейти на будь-яку форму оплати.

Ну а якщо вас кинули на одну статтю, то подумайте ось про що. По-перше, будь-який написаний вами матеріал – це досвід. По-друге, кинули вас максимум на годину особистого часу. Прикро, але рано чи пізно ваша стаття «засвітиться» в інтернеті і знайти її можна буде за допомогою елементарної програми перевірки унікальності. Попри те, що пред’явити авторські права на вкрадений матеріал ви не зможете, але ви маєте право виставити свій матеріал у себе в портфоліо. Таким чином, ваша стаття все одно буде дуже корисним.

Як я вже писав тут, що я не тільки надаю послуги копірайтера вартість яких, залежить від складності та вимог замовника, я також проводжу навчання копірайтингу. Під час навчання я детально розповідаю не тільки про те з чого і як почати, але і супроводжую до того моменту, поки ви не почнете заробляти гроші. Цікаво? Пишіть або телефонуйте. Контакти, як не дивно, розташовані під вкладкою «Контакти».

Вчимося копірайтингу тут: Онлайн навчання

До нової зустрічі!